KaMi SaHaJa

KaMi SaHaJa

jom pollow cik kotak !!

Thursday, June 14, 2012

i know him better than YOu !


Assalamualaikum...... hye sume...

wah ! long time no see ha....few months lor.... hurm.. what i want to story ha.....really happy after i being in critical situation.... syukur we will still together n next week is our anniversary... yeah! For 1 year we have being together... I'm really excited to count that day .....18.6.2012... cute ya that number... i found his love n i get it.. i save in my memory.. hahahha... not memory card keh...

hurm ... sngat sedih bile we fight to each other... die sngat garang bile mrah.. takot sngat.. but i'm happy sbb the incident make we know more about each other... forgive n forget... really hard to say but we can accept it... lau x memang xkan bhgia la kan... :) ya i really luv him.. sbb die aku tau n sdar pe tu CINTA ... Although he always said i'm like child, but i know the real thing is.... HE LOVEs me !! 

Bukan xdek yg cb mengetuk hati ini, tapi pe aku nk cri lagi? he is everything.. he loves me,care about me,always make me smile , give what i want...hurm really gd bf for me... ignore another thing... let me try to be gd gf to.... hik2

die slalu ckp aku xpndai nk menghargai die bile kami gduh,tp x.... aku sngt menghargai die.. sbb die da bnyak berkorban tuk aku.. susah sbb aku,berlapar sbb aku...kesian die...pe aku dpt beri pda die ? kasih syg n cinta yg tidak berbelah bahgi ,darab,tmbah n tolak... hahahha...

I really miss our moment.,.. last year we just a best friend .. NOw we are the best couple...  hahaha...although we always gado2... setiap hari... tp yg best nye my friend said my face n his face same ! hahahhaa.. hebat kan... bukan seorang tp semua org.. n his mom so care about our relationship... she always ask me when she can see me n when i convo coz she really want to know about me... face to face la... hahahhaaha... n the best part is, his mom like gosip with me... hahahaha...

Now i'm try to be good,caring,luvly,n cute... hopefully we don't fight anymore... penat la.. nk wat keje pon susah... xdek die mcm ptah kaki... ptah hati... haishhhh heart attack asenye.. kik2...story about him.. bla...bla..bla... mmg xkan habis... n aku hrap relationship kitorang pon mcm tu jgk...:)

Credit To HAIROL RIZAL... coz luv me,care about me,mnjakan dak kecik ni berlebih2... n le x lau aku katekan die 'CINTA PERTAMA' yang dpt wat aku berubah ! scary je dgar kan.. tp itula die..

Mungkin aku pnah ade kisah hidup aku dulu dgn sape pon.. kngan yg pnah wujud dlam idup aku dlu.. tp xslah kan lau aku ckp aku da buang sume tu.. aku xplukan masa lalu .. sbb ak plukan die je dlm idup aku.. aku brubah sbb die, aku jadi matang sbb die.. so the conclusion nye .. RUGI sape tinggal aku dulu.. ahhahahha... at list aku angkat bakul masuk sndiri.. haha.. lau sape2 bce n xsuka statement tu, abaikan k...anggap je xnmpak perkataan RUGI tu.. sbb aku bukan sempurna mane pon... bak kate rizal die xcri yg sempurna tp ckup jaga hati n prasaan die je... hik2...

CINTA tu sebenarnye kena jadi luka dulu baru ia akan jadi penawar... xpe kecewa dulu,skung da bhgia kan.. hik2... thanks 4 everything n forgive all my mistake... luv u bebeh... hahahhaha :)

R&A

No comments: