KaMi SaHaJa

KaMi SaHaJa

jom pollow cik kotak !!

Monday, June 18, 2012

MY ANNIVESARY !


assalamualaikum sume... ! hai... nmpak kan image kat atas tu.. agak2 korang pe yang aku cb nk bgtau .. hik2.... 

Ari ni 18hb jun 2012... mknenye ari ni ANNIVESARY aku n Ryzal !!!! Mr.Senget yang dulunye prnah jadi sahabat bek aku...

Teramat la istimewanya sbb kami masih lagi bersama walaupon mcm2 berlaku... i can't live without him.... die segalanya..Many things happen between us... i really suck, bile die xdek d cc aku.. sntiasa rndukan die...n aku xmalu nk ckp yg die "cinta pertama yang buat aku Berubah ! " aku xlagi keras kepala mcm dlu...aku xmrah2 ag mcm dlu.. n die bnyak ubah aku... pe ag kurang nye.. die sempurna kat mata aku...

setahun kami bersama.. bile aku engat balik mcmne susahnye aku nk dpt kasih n cinta die.. bile aku da dpt aku ase aku la insan yg paling bertuah... die sangat jujur mencintai aku...aku takot perkara yg berlaku dulu akan jadi balik tp aku prcya pd die.. die xkan sanggup khianati aku... andai satu hari aku n die trpksa berpisah. biarla punca perpisahan tu bukan sbb atau salah kami... mgkin terpksa atau dipaksa... aku akan lpaskan die.. tp nk cri pganti sebaik die.. xmgkin...

hari2 aku sempurna sbb ade die... setiap masa ade die.. walupon berjauhan, tp die xpnah lupakan aku... kami slalu berselisih pndapat.. ade je yg xkna.. tp kami tau, cinta kami kuat... sbb die bukan org yg mudah lemah dgn kata2 seorang prempuan.. aku pcya yg die xkan CURANG !

Untuk Nor Hairol Rizal , mama ucpkan selamat ulang tahun kita yang pertama... smoga jodoh kite berpanjangan.... n humairah & adam pasti tggu kite t.. aminn.... sayang papa sngat2... cnta sepenuh hati... tiada lagi kenangan dulu...sape2 yang prnah terguris dgn aku, aku mntak maaf dari ujung rmbut smpai ujung kaki.. aku xkan jadi ain yang korang knal dulu... :) aku da smakin tabah n aku xkan biar org tindas aku lagi .... 

KASIH SAYANG YANG TIADA PENGHUJUNG  BUAT DIA >>>


No comments: