KaMi SaHaJa

KaMi SaHaJa

jom pollow cik kotak !!

Monday, August 8, 2011

Mr.Senget vs mrs.Senget !!!!






assalmualaikum...hye sume........





rnduunye pada karpet nih...huhu...sowi la cik kotak da lme sunyi dan sepi.....sebab cik kotak mmg buzy der...peh nak merepek ari ni ek.....erm..........ase2nye ari ni aku mmg dilanda kesengetan....nme je pose tp aktif semacam....smpai Mr.Senget pon prasan ...hahaha.....mybe sbb bhgia kot...kik2...smalam ade krisis sket ngn Mr.Senget.....ala skejap je..pgi td still ag dpat "selamat pagi cinta"....kik2...krisis manja.....wah2.....








Erm rase cam nk cter sal die lak..huhu...





ha ni die mr.Senget....pemayuuuu...haha


hurm mula2 knal die,aku rase cam xbleh blah ar ngn mamat ni......tetibe rse nk nek angin ngn die...susah nk memahami die mse mula2...sbb die mmg susah nk bg org pham die...die ni mmg anti pmpuan..tp aku berjaya runtuhkan ego mamat nih....sembang ari2 wat aku n die lbih knal..prasaan tu dtg sndiri..xpyah pksa2 pon...( mcm knal ayat tu ) hahaha...aku engat die nk mmg hampeh xromantik.....upenye..hurm xsperti yg aku engat la....die tol2 terbek....die slalu wat surprise tuk aku n bile nyanyi tuk aku die tol ertikan..wah gtu....bile same ngn die..aku akan bercerita tnpa henti n die akan dgar smbil beri komen yg `membina`..hahahaha.....die sntiasa dgar pe aku nk ckp.....sbb die xbnyak ckp....kik2....idup aku yg dulunye cam glap2 da crah blik.....sbb die.....dtg die wat aku jd len.....n die slalu buli aku...sbb aku ag pndek dri die..huhuu.......tp itula die...ryzal yg aku knal.....tol2 aku knal.....sume ttg die......n aku engat ag yg pling lwak...last week kot aku buzy gler smpai xsmpat nk msg die...time mlam je free....bile aku msg die,le lak die kuarkan ayat sedeih...." phone papa xdek fungsi ari ni xdek msg mama..." hahahaha....n satu ag "papa xdek matlamat ari ni ma"...kah2..sume sbb aku lupa nk msg die...tp die xpnah mrah.....die ckp die slalu ade...tuk aku...bile tgok hadiah die kasi....erm sedih aku..sedih sbb terlalu bek......bile aku merengek nk mkan mcd die ttp bwak wlupon aku tau die xmkan mcd....syian die.....pe yg kurang ttg die???ermmm....xdek pe kot...wat mse ni..msih keadaan bekk ag...ngn die je aku le jd cam dak2......mntak dukong la..hahaha...tp xpnah la die wat sbb bdan die kurus bebnor..mne dtg nk dkung akunye..hahahaha...gile...ptah pinggang mamat tu..hahahha.....hopefully ari2 yg mndatang akan lbih bek....aminnnnnnnnnn....









sayang kamooo.....









No comments: