KaMi SaHaJa

KaMi SaHaJa

jom pollow cik kotak !!

Tuesday, July 26, 2011

kisah hati aku


assalamualaikum sume...

hurm da lme aku x jenguk blog ni..msuk je sem bru trus buzy...final project pon xbape nk btul ag..hik2...tp dlam mase yg same aku happy....sebab pe aku happy......ermmm bnyak bnda la.... tp first thing aku nk ucap terima kaseh bnyak2 kat Mr. R.I yang telah bnyak merubah aku..sbb pe aku ckp cm tu sbb.....lau die xamik jalan untuk tggalkan aku mgkin skung aku xsebahagia ni...korang paham x mksud aku..??? that mean....sebab die tggalkan aku, aku jmpa yg ag bek....n Mr.R.I penah ckp aku pasti akan jmpa yg ag bek dri die...so skung aku kna la say thanks sbb aku da jmpa yg terbek....n mengajar aku untuk berubah mungkin....ya !!! mr.Senget yang aku selalu sebut2 tu la yg menghuni carta hati aku skung ni.....mybe sebelum ni dia kwan terbekkk aku tp skung x lagi....skung dia la sgala2nya untuk aku..... dia yg sentiasa ade dgn aku selama ni....we take time to know more about each other....n then we get it !!! aku da lupakan sume org2 yg pnah mghuni hati aku....n aku da anggap xlebih dari seorang kwan...sebab aku da jmpa cinta aku.....kesetiaan mengajar untuk aku cintakan dia...dia setia ada dgan aku walau pe pun jadi....kasih syg yg Mr.Senget bagi tol2 wat aku rase cm diri d hrgai.....mcam lagu carta hati....dari mata turun ke jiwa,dari teman menjadi cinta....aku da jmpa dia,knal die n cnta tu dtg sndiri...xprlu pksa2 pon.....so for Mr.R.I, saya da jmpa cinta saya.....n saya harap awk pon da jmpa jgk....

ini la mr.Senget kesayangan aku atau pon my PAPA.....hik2..mayuuu la..but i love him......very2 much....




n lagi...





* Mr.Senget a.k.a Nor Hairul Rizal berjaya buat aku lupakan w.m.a untuk selamanya.....maceh mr.senget.......sayang pa........










No comments: