KaMi SaHaJa

KaMi SaHaJa

jom pollow cik kotak !!

Saturday, July 2, 2011

hadiah untuk sahabat terbekkkk aku....




assalamualaikum....
hyep...sume......ari ni aku nk kasik hadiah tuk kwan bek aku.....Mr.Senget......adiah yg x seberapa tp ikhlas la tuk die..hahaha...ayat xle blah....:) dr ptg td aku duk wat video nih..ha bkan video x elok na...pkiq mcm tu ,sat g ada yg mkan penampaq...hahaha....akhirnye...penat lelah ku berhasil jgk wlupon lappy ni membuatkan darah aku membuak2...bnyak kali hang.........seb bek aku xbling kat tasek tepi umah ni....( kot sanggup nk bling ) haha...

cter skit ttg video aneh ni..hahaha :

video ni mmg aku wat khas tuk tontonan Mr.Senget dgn mggunakan mate die yg senget tu..hahaha...untuk menghargai jasa die sbgai kwan,teman n shabat aku,...ha jgn duk slah pham na...lelaki n prempuan still le jd kwan keh lau x melibatkan perasaan..hahaha...atuuiiiii....ya mmg aku syg dia .... ( ha jgn duk pkiq merepek na ) syg sbgai kwan yg pling bekkkkkkk gler ar..sekepala ngn aku....die suke wat senget ngn aku...

TTg Mr.Senget :

~ seorang yg xdek prasaan ( musti die angguk ) hahaha
~seorang yang gile2 a.k.a SENGET mcm aku gak...( dia akan angguk smbil tergolek2 gelak )
~ bile bergayut kat tepon mcm2 bnda aku le cter kat die...dunia n akhirat n slalunye nasihat die mmg terbekkk...
~ die xsuka ggu aku bile aku ade mslah ( fedup aku ) hahaha... tapi bile aku diam lme2 dia pndai ar cri aku..kah2...
~ die akan gelak je lau aku marah die n dia akan trus tukar topik sbb xnk pnjangkan prgaduhan tu..haha...n then aku musti gelak ngn feil die..hahaha
~die selalu wat chocolate milk tuk aku
~ die suke mkan lengat pisang n sbb tu die syg aku sbb aku slalu wat...hahaha ( kunonnyee la )
~n da important thing, die la insan yg pling pham aku...aku ngah mrah2,kutuk2 die le lak die wat lawak bodo yg myakitkan hati....but i`m happy coz he make me smile....

Itulah mr.Senget yg aku kenal....xprnah brubah...dalam keadaan kami sentiasa melawak,tapi dia ttp berpegang pada agama...dia juga yg bnyak merubah aku ...makin dkat ngn penciptanya...n tahu lbih bnyak ttg pe yg aku xtao...setiap kali aku sedih atau ade msalah,dia akan ckp Allah xkan uji manusia melebihi kemampuan mereka...kata2 tu yg aku pegang..n skung aku xhrapkan pe2 ag dri org yg aku tggu sbb pasti ade yg terbek tuk aku....

Bila aku rndukan Mr R.I aku akn engat kate2 die n doa moga aku dtemukan org sebaik Mr R.I....sbb tu smpai skung die msih d hati aku....Mcm Mrs F...sntiasa d hati Mr.Senget ....:)

Untuk Mr.Senget walaupon kamoo kdang2 myakitkan hati n buat sy bnci,tp sy ttp akan benci kamoo sbb kamoo wat sy snyum bce msg kamoo pgi,ptg,n mlam...kamoo wat sy lupa kesedihan sy,kerinduan sy pd Mr.R.I..kamoo wat sy nangis sbb happy sgat n thnks sbb kamoo pnggil sy senget n mula2 kite knal sy pnggil kamoo sombong...upenye x..kamoo bekk sgat n ttp akan jd kawan yg terbekkkkkkkk......Ang mmg sempoiiiii....hik2..save da date...i know u always remember dat...sy je yg slalu lupa..kah2....sentiasa akan jd kwan kamoo....

ok aku blah lu..da meleret2 lak...bergenang lak air mata ini..hahaha.....ceitttt !!! msuk habuk upenye ( kik2 smbil mengesat air mate kepedihan ) :) tatata maceh...

P/S : SEKALI LAGI DI ULANG MR.SENGET ADALAH KWAN BEKKK SY NA.....KWAN TERBEKKKK...SATG ADA LAK YG AMIK SUDU TERUS TELAN..HAHAHA SMBIL HEMPUK KEPALA KAT DINDING !! WINKKKK.....JGN ADA YG SLAH PHAM YE....

No comments: