KaMi SaHaJa

KaMi SaHaJa

jom pollow cik kotak !!

Wednesday, July 23, 2008

CHECK DIZ OUT..!!

HYE...
prnah tak korang dgar,bca n sbut perkataan kat sebelah ni??mesti prnah kan..x kesah la untuk saper2..fmily,fwen.boyfwen @ gurlfwen korang...tapi pernah tak korang pikir ape ksannya...mmg prkataan tu untuk tnjukkan kasih sayang kita pda org yg kita syang..espcially fmily right..tp rmai yg da slah ertikan perkataan tu..ad yg sebut hnye nak membuat org lain gmbira,tp sbenarnya bleh buat org lain derita..korang fham kan mksudnya...bg aku,perkataan tu aku akn sbut untuk org yg tersayang jew...tp bila aku khilangan die,bru aku sedar,aku tak boleh sbut perkataan tu lg..lidah aku jdi kelu..pyah ar nak ungkap...bukan snang nak bgtau perkataan tu kat org yg kita x syang,tpi sbb nak jg hti dan prasaan dia,terpaksalah klentong...tp sampai bila??hmm aku da hilang sumer rse syang tu,sbb bg aku,aku da pnat nak syang orng,tp orng x prnah nak hrgainya...Tp skung cba korang tgok rmai rmaja bercinta,tp x tao ap tu cnta..main bedal jew..aku myesal sbb sia2 kan khidupan rmaja aku..bnyak maen,,,tak prnah nak hrgai pe yg ade dpan mata...skung aku sdih tgok bdak2 rmaja hnyut dgan prasaan mreka sndiri..kuat tul penangan `i love u` ni...byak hati yang terluka..ad yg gmbira,ad yg sedih n ada yg marah bila dgar perkataan tu...aku kesal dgan apa yg da berlaku skung..rse cam nak ckap jew kat bdak2 yg hngat bercinta,pkir dlu sbelum wat ap2..tp seandainya berlaku jgak pe yg x sepatutnya,sndiri mao ingat k..we shoud`t look back,we must look foward 4 our future,old thing must be eaten by history..aku pun da lpa smua yg berlaku dlu..cma ak tak leh maafkan lagi org yg btul2 skitkan atie aku..cma mse yg tentukan...mybe skung aku pun da jdi matang cket,walupun tak sepenuhnya...hehe..mgkin aku ni srang minah yg coward gler tp saper kcau aku,aku blasah jew..hehe..buat saper2 yg bce note ni,think about diz..x smua yg kita nak akn tercapai...we must try 2 get it..n jgan lah lukakan atie org yg sygkan kita even yr parents k...keep up da spirit,stay strong n take da leads 2 be da perfect person...ingat `i love u` leh myusahkan kita n leh jgak happy kan kter..renung2 kan dan slamat beramal..hehe

-aiyennuchiha-

No comments: